onsdag 10 augusti 2011

Ett måste klart

Då var mitt "måste" klart för idag, egentligen hade jag två, men jag skulle inte ta blodprov förens v.41.
Det andra måstet vad första terapisamtalet efter att min psykolog har haft semester. Hade ett bra samtal, och jag hade en hel del att ta upp. Det blir väl så när det har gått 4 veckor och mycket har hänt...
Jag var så trött att psykologen frågade om vi skulle ta en avslappningsövning. Jag svarade att då kommer jag att somna, men att vi provar ändå.
Nej jag somnade inte, men jag var inte långtifrån. Jag blev själv förvånad över att jag ändå kunde slappna av så pass mycket som jag gjorde.
Känner mig fortfarande ganska avslappnad. 

Det regnar småspik här. Det är ett sådant jobbigt regn så man bli dyngsur på ett ögonblick. Kul. Men jag tyckte ändå att det var skönt att komma ut en sväng.

☆ 

 

Inga kommentarer: