torsdag 4 augusti 2011

Hemma!


Då var jag hemma i Dalarna igen. Skoja inte vad trött jag är. Nu går jag bara och väntar på att få gå och lägga mig.
Idag var jag och systeryster och hälsade på på behandlingshemmet. Det var sig likt, även om de i behandlingen har börjat inrikta sig annorlunda.
En kopp kaffe, prat med en personal och lite kikande blev det innan det var dags att åka tillbaka till hotellet och checka ut. Sedan var det en 2,5 timmes bilresa hem.

Jag har tagit lite bilder, men de får vänta tills jag orkar lägga upp dem.
Jag har haft det bra! Det har varit roligt även fast det blir mycket spring, haha. Skönt ska det bli att få sova i sin egna säng igen.

Imorgon står Finsam på mitt schema. Det är väl det enda "måstet" jag har. Det skulle vara skönt att ta helg redan nu. Men vila får man väl göra när man är död, eller något sådant...

Inga kommentarer: