onsdag 24 augusti 2011

På gång

Idag var jag och lunchade med min pappa på stan. Lunch-buffé. Gottgott. Sedan kom jag hem och storstädade lägenheten. Det var väldigt behövligt. Men nu bara pustar jag ut efter att det är klart och känner mig lite nöjd över att jag orkade ta tag i det.
Mår annars sådär just nu. Inte riktigt bra. Jag skulle kanske behöva äta något, men har ingen lust.
Jag bara går och längtar till morgondagen då jag får pengar. Kan inte ta en macka heller, för då har jag ingen frukost imorgon. Det suger...
Känner mig äcklig, tjock och ledsen. Är påväg neråt och jag kan inte hjälpa det. Det är bara att hålla i sig och följa med.
Träning står på schemat imorgon. Sedan handling.
Tvättid på fredag, sedan fest på lördag. Lördagen blir kul. Undrar hur jag ska hinna med och handla lite på systemet innan lördag... ja, men på lördag borde jag ju kunna klämma in det, vid närmare eftertanke.


Inga kommentarer: