lördag 20 augusti 2011

Hjälp?

Okej, jag är på fötter igen efter en mycket lång och jobbig gårdag. Jag kämpade varje minut för att inte falla tillbaka eller gör något ännu värre.
Det var rejält tufft och det tog på krafterna. Jag unnade mig en rejäl sovmorgon och är nu okej igen.
Jag hatar svängningarna, jag kunde för någon vecka svara direkt på frågan: Är det topparna eller dalarna som är värst?
Då var svaret: Topparna, för ju högre jag kommer desto djupare sjunker jag senare.
Nu vet jag inte alls längre. Jag sjönk så rejält igår, utan att ha haft någon ordentlig topp. Jag antar att jag inte längre har koll, men är det meningen att man ska ha koll på detta?

Om någon som läser detta och är diagnostiserad bipolär/manodepressiv, kan ni snälla mejla mig och berätta hur det är för er? Gärna så mycket som möjligt. Jag lovar att det naturligtvis kommer stanna hos mig.
För att ni inte ska behöva kommentera det här, så är min mejl: lindstromsanna@hotmail.com
Snäll hjälp mig förstå. Visst kan jag googla här på internet, men man får fram så mycket konstigt då. Jag skulle vilja veta från någon med erfarenhet och som vill hjälpa mig.
Snälla, jag ber er.

Jag står just nu hjälplös, känns det som.


Inga kommentarer: