måndag 19 april 2010

Ångestattacken igår

Igår var jag, Per och Angelica på bio. Clash of the Titans (i 3D) var bra. Riktigt spännande och kul historia. Jag gillar filmer med historiskbakgrund, gudar och gudinnor osv. Mytologi alltså, haha.

Jag drabbades av en fruktansvärt stark ångestattack igår, precis innan vi skulle iväg på bion. Jag skakade och fick inte luft. Jag blev alldeles kall om både händer, fötter och läppar. Jag trodde fan att jag skulle dö.
Det var bara att vänta ut det, inte mycket mer att göra. Nu var det längesedan det var så starkt igen, känns det som. Och bland det värsta är ju att inte veta VARFÖR man får ångest.

Idag är det väl tänkt att jag ska till skolan, men det är svårt när läraren man ska träffa inte hör av sig om vilken tid... Suck, jag blir så trött på krångel. Speciellt när jag inte mår riktigt bra själv.

2 kommentarer:

♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥ sa...

Vad tråkigt att du mådde så dåligt att du fick en ångestattack... >_<

Själv var jag tydligen dissociativ igår -___-'

SannaElisabet sa...

Ja, och just nu är det inte bra heller.

Okej, inte bra. Hoppas det är bättre nu.
Själv lider jag av dissociativ personlighetsstörning. Väldigt jobbigt :(