lördag 3 april 2010

Vår

Åh vad skönt med lite vårvärme. Äntligen!
Har tagit på mig kjol idag och tunn trekvartsärmad tröja. Så jävla underbart.
Per slutar om sa en timme, då ska vi hem till mina föräldrar och käka lite påskmiddag. Jag är på hyffsat bra humör idag, men jag är trött.
Sov ungefär 1,5 timmar inatt, och så skulle Per upp och jobba, när han hade gått vid 6 på morgonen så började jag fundera på att gå upp, men vad ska jag upp och göra så tidigt, tänkte jag sedan. Så somnade jag vid 8 och vaknade vid 11. Woho... sömn är väl överskattat?
Dessa svårigheter att sova gör inte under för min psykiska hälsa känner jag. Jag påverkas direkt av hallucinationer och konstigheter. Det är fan jobbigt. Att man ska vara så lätt påverkad om man inte får sova en natt.
Visst, jag har inte sovit bra på flera veckor, men inatt var det fan jobbigt.

Nu ska jag göra mig iordning så det bara är att åka när älsklingen kommer hem.

Ut i vårvädret med er!
Få lite sol och D-vitamin på er. Det gör en bara gott.

Inga kommentarer: