lördag 24 april 2010

Snabb tur till Borlänge

Idag blev det en tur till Borlänge. Det blev inte mycket till inköp, bara en hudkräm och smink för min del. Hade tänkt köpa en bikini, men hittade absolut ingen som jag ens kunde tänka mig. Hur fan gör de bikinis nu för tiden? Nej usch.
Sedan åkte vi till en "Gör det själv- hall" och tvättade bilen, den blev väl inte så jätte ren plus att det var dyrt. Men om jag nu ska sluta gnälla så är det ju fint väder. Och det är ju bra.. eller kul... eller vad jag nu ska säga.
Hade behövt plugga idag, men nu är jag så trött att jag snart inte orkar hålla ögonen öppna. Ska ta mig en rök och sedan vila en liten stund.

2 kommentarer:

♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥ sa...

ÅH bor du i Dalarna? mina barndoms-somrar spenderade jag där, I furudal!

SannaElisabet sa...

Ja, jag bor i Ludvika, så är född Dalkulla :)
Jag har aldrig varit i Furudal, men det ligger norr om Borlänge va? Typ Rättvik?