söndag 25 april 2010

- - -

Inte roligt uppvaknande i morse, speciellt inte med tanke på att det är 3 år sedan imorgon som min morfar dog.
Har nyss varit till affären, slängde också på en jobbansökan på brevlådan.
Per jobbar och jag känner mig ganska ensam just nu. Men jag sluter in mig i pluggandet, även om det inte är roligt så har jag iallfall något att fokusera på. Känner mig stressad, har en muntlig presentation på engelska imorgon (tror jag), plus att jag lånat en bok på biblioteket som jag inte har läst ut, men ska in i morgon... Stress, denna känsla som jag inte klarar av...

Solen skiner iallafall och det var skönt att vara ute och gå.
Jag skulle vilja få ork att blåsa upp min pilates boll också, men jag har inte lungor till det just nu känner jag. Tror att jag kanske kan hålla på att bli förkyld då jag har ont i halsen.
Nej, men jag känner att jag verkligen behöver ta tag i träningen igen. Min rygg och mina axlar gör så ont, jag måste få muskler i ryggen.
Vill inte behöva gå till sjukgymnast igen.

På onsdag ska jag träffa min gamla psykolog från vuxenpsyk. Vi ska träffas och prata om hur mycket jag tror att jag kommer att orka med och plugga till en eventuell hösttermin, alltså antingen 100 % eller 50 %, rektorn ville veta. Jag har faktiskt ingen aning. Jag vill bara bli klar, jag orkar inte med skola något mer.

Jaja, nu ska jag inte uppehålla dig längre. Jag ska ta mig en cigg på balkongen.

1 kommentar:

♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥ sa...

sv Jag tar en sak i taget. Främst självskadefri och sekundärt träning. Tack så mycket för din kommentar! :)