fredag 9 april 2010

Svimningskänslor

Det stör mig att man inte kan svara på kommentarer här, för jag älskar kommentarer, men får inte så mycket och jag kan tänka mig att det beror på att jag inte kan svara...

Jag mådde inge bra alls igår kväll. Jag vet inte vad som hände eller vad som var fel, men jag fick sådana svimningsanfall. Tre gånger hände det, men jag svimmade iallafall inte.
Idag är jag trött och seg. Fick sömntabletter igår på psyk, och är lite "tablettbakis" idag. Skit jobbigt är det. Jag skulle ringa soc i morse, jag hade sådan ångest inför det. Men jag laddade och hade precis kommit på hur jag skulle säga. Jag slår numret och kommer till växel, jag får fram vad jag vill och blir kopplad, men det var tydligen upptaget och samtalskö... Jag kände bara att "nej... jag klarar inte detta" Jag var så yr i huvudet, sömnpillren verkade fortfarande, så jag måste ha låtit påverkad när jag ringde soc.. haha... jätte bra...
Jag kände att i detta tillstånd skulle jag inte klara av att förklara vad jag ville få fram, så jag beslutade mig för att ringa på måndag istället.
Tror faktiskt att det är lika bra.

Jag är så fruktansvärt hungrig. Jag och Per ska snart gå till affären och handla något att äta. Funderar bara på hur jag ska orka att gå ut och gå, som jag mår just nu.

Inga kommentarer: