onsdag 14 april 2010

Internet tillbaka

Vi var ju som sagt utan både Internet och tv här ett tag. Men det har inte försvunnit nå mer nu, så jag antar att det var någon tillfällig störning.
Kvällen då vi inte hade någon teknisk underhållning, så fick vi roa oss bäst vi ville :) Så vi kollade film, myste, gick en längre promenad och spelade kort. Jag fick öva upp mina gamla pokerskills lite. Haha.

Idag har vi varit överallt tror jag. Jag är helt slut.
Vi gick upp relativt tidigt, plockade i lägenheten, tvättade, så bytte vi (jag säger vi för jag var med och hjälpte till lite) däck på bilen. Så nu har bilen sommar skorna på. Det var skönt att åka i bilen sedan, det blir lite tystare i bilen då, inte för att Pers bil låter mycket, men det blir ändå lite annat.

Jag har ringt soc, här tidigare i veckan, och jag kommer inte att kunna få pengar ifrån dem. Det suger, eftersom det kommer bli så jävla fattigt i sommar.
Jag ringde kontaktpersonen min på psyk och berättade detta om Soc, även om hur jag reagerat på sömntabletterna - med dumma tankar bl.a.

Nu väntar vi på att kycklingen ska tina, så vi får någon mat i magen idag.

Inga kommentarer: