söndag 4 april 2010

Påskmiddag

Igår åkte jag och Per hem till mina föräldrar och syskon och käkade påskmiddag. Jag och Per fick också ett påskägg av mamma och pappa. GODIS! :)
Det var trevligt och kul att få träffa båda mina syskon samtidigt. Det är inte vanligt om jag säger så. Haha. Oftast är någon av dem iväg på något eget. Det var fint väder och jag hade kjol på mig. Det är så skönt att kunna ha kjol igen, tyvärr var det väldigt kallt när vi senare på kvällen gick ifrån garaget och hem. Men jag överlevde.
Idag är det jätte fint ute igen. Och jag sov hyffsat bra inatt, visst jag hade svårt att somna, men jag sov.
Jag drömde konstigt om gamla klasskamrater från mellanstadiet, om sådan personer jag nästan hade glömt. Det var lite underligt.
Nu ska jag snart ut på balkongen. Tänkte sätta mig där och läsa lite, nu efter att jag har städat och hållit igång här hemma.

Påskägget jag och Per fick av min mamma och pappa

Inga kommentarer: