tisdag 27 april 2010

Sova sova säng säng säng...

Snart blir det sängen känner jag, och fan vad skönt det kommer att bli. Jag vet, klockan är bara 21:12... och jag är gammal som tänker lägga mig vid den här tiden.
Fick papper till nationella provet som är på torsdag. Fick också veta att provtiden börjar 08:30... Suck, tidig uppgång för Sanna som också tar en promenad där på morgon kvisten mot skolan. Jösses. Blir alldeles slut bara av att tänka på det.
Annars gick det bra på skolan, det var inget gnäll och det var skönt.

Här på kvällen har vi tvättat, så käkade vi mat (spagetti och köttfärssås och sallad), så kollade vi på "En Vampyrs Bekännelse", det är riktigt bra tycker jag.
Nu tror jag att det regnar ute. Ska gå ut och röka och ta in våra täcken som ligger ute på vädring.

2 kommentarer:

♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥ sa...

Gillar verkligen den filmen :) Lycka till på provet!

SannaElisabet sa...

Tack, det lär behövas :)