torsdag 1 april 2010

Hårförlängning

God morgon.
Nu tycker jag att posten ska komma med mina hårförlängningar, som jag köpt på tradera. Jag borde få dem idag, för hon la dem på posten igår. Hoppas hoppas. Bild kommer väl lite senare, förhoppningsvis.
Om ungefär 4 timmar ska jag till skolan och träffa läraren inom Internationella relationer. Jag måste läsa färdigt kapitlet som jag skulle läsa till idag.

Jag sover inte alls bra, uppenbarligen. Utan sminket är jag alldeles svart under ögonen. Jag har aldrig varit så mörk under ögonen tidigare.
Ska till vuxenpsyk den 4:de så jag ska ta upp det då. Bland annat det ska jag ta upp. Jag har ett par saker till som jag skulle behöva hjälp att ta tag i. Lite stöttning sådär.

Nu ska jag invänta posten som borde dyka ner i brevlådan när som helst.

Inga kommentarer: