fredag 9 april 2010

Promenad i skogen

Jag och älskling gick en promenad innan vi gick hem. Det var skönt ute, jag struntade i jackan och gick ut i en långärmad lite tjockare tröja bara, och det gick bra. Vi gick lite i skogen. Det är så lugnt och fridfullt, jag älskar skogen.
När vi kom hem så stod Per för matlagningen och jag diskade. Jätte god mat, och med rent i köket kan jag inte annat än känna mig nöjd.
Trots detta så har jag ångest, känner mig äcklig och lite ledsen.
Baksmällan av tabletterna har nu släppt, lagom till kvällen då det är dags att ta dem igen och sedan sova. Jag vet inte om jag kommer att ta sömntabletterna ikväll, men jag tror det.
Dock vill jag ha benzo, det är det som fungerar bäst på mig. Men tyvärr så tyckte inte folket på psyk det. Jaja, kanske lika bra. För visst fan var det jobbigt att ta sig ur ett tre års bruk av benzo.

Nu ska jag kolla nätet lite snabbt, sedan ska jag sätta mig och läsa.

Inga kommentarer: