tisdag 27 april 2010

Skola...

Jahapp, ska snart till skolan en snabbis för att hämta något papper som ska vara till det nationella provet i engelska på torsdag.
Jag fick ett telefonsamatal av min mentor i morse. Vi pratade om att skolan är dålig på att kommunicera och att jag inte alls var nöjd med det. Dock fick jag inte fram allt jag ville, då hon verkade stressad. Men vi skulle iallafall träffas och prata på måndag.
Imorgon ska jag till psyk på samtal. Ska träffa min gamla psykolog som ska följa med på mötet med skolan, när nu det mötet blir.

Vi skulle tvätta, jag och Per, imorse.. men någon 90 år gammal dam hade snott våran tvättid. Så vi får börja tvätt nu om en timme istället. Kändes ganska onödigt att stanna kvar och bråka om det med en såpass gammal dam.

Vi är trötta här hemma. Jag och Per gick en långpromenad igår, det var skönt, men det var nog ännu skönare att komma hem sedan.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till på provet!

SannaElisabet sa...

Tack!