måndag 5 april 2010

Tjejträff

Jag träffade Anna-Karin och Maria idag. Vi skulle ta en fika på Engel, men det hade inte öppnat, så vi begav oss till McDonalds istället. Sedan spelade vi bowling, jag orkade bara en timme, men tjejerna spelade en timme extra. Sedan tog vi en liten fika till efteråt i sporthalls cafét och tjålade skit. Det var mycket trevligt. Det var alltför länge sedan vi sågs, så vi hade lite att ta igen. Senast jag umgicks med dem var på nyårsafton för två år sedan. Helt otroligt vad tiden går. Men nu tog vi tag i saken och träffades.

Jag är på helspänn idag känner jag. I morse när jag plattade håret, så small min plattång i örat på mig och slog ut hela vardagsrummet + hallen, så Per fick lov att fixa proppar. Hela dagen idag har jag hoppat till såfort något har låtit högt. Haha, jag är ganska lättskrämd ibland. Men det var fan ganska läskigt.
Detta betyder då att jag måste skaffa mig en plattång, om jag inte vill se ut som ett troll i håret. Jag kollade lite snabbt på Internet, och fan vad dyra de är... Men jag måste ha en, så det är väl bara att slänga ut pengar på en sådan då.

Nu inväntar jag och Per besök av Elaine. Hon borde komma när som helst.

Inga kommentarer: