måndag 5 september 2011

Bara svammel

Jag lever och andas, men det är tungt. Imorgon har jag läkarsamtal så får se vad det blir sagt då. Jag orkar inte mycket just nu, men jag kanske bara gnäller. Det finns alltid de som har det värre.
I flera dagar har jag haft ont i min högra axel, den smärtan strålar upp i huvudet och jag har så förbannat ont. Det blir man ju heller inte piggare och gladare av.
Lyssnar på musik, men måste ibland stänga av och bara ha det tyst. Orkar oftast inte med ljud.
Jag vill bara vara ensam, men ändå så blir jag ledsen på att jag är ensam (fast jag vet att jag inte är ensam). Hat.
Känner stark ovilja till allt och jag kan bara hoppas på att det blir bättre, och det snart. För detta orkar jag inte med. Jag orkar inte känna, men har inte mycket att bedöva mig med då det inte hjälper som det ska. Fuck it!

Inga kommentarer: