tisdag 13 september 2011

Liten och trött isbit

Just nu är jag en liten och trött isbit. Fryser som en tok, hur mycket jag än klär på mig. Har tillbringat 40 minuter på gym och är nu så trött att jag nog skulle kunna sova. Men det har jag inte tid med. Jag behöver handla och det skulle vara skönt att få det gjort innan någon eventuell vila.
Tror jag ska börja använda skyddshandskar när jag gymmar för satan vad ont jag får i händerna. Inte okej alls. Lugnt var det iallafall på gymmet. En var där samtidigt som mig och när jag gick var det ca 5 personer. Nice att träna på morgonen om man inte vill svettas inför en massa folk, haha.

Internet låg nere igår, så dagen tillbringade jag med att ordna bilder från USB till dator och ändra mappar på USB. Då fick jag det gjort, och det kändes bra.
Störde mig också på grannen som inte ger sig fastän han fick besök av polisen i förrgår. Jag förstår inte hur man kan orka skrika och slå så mycket i så många timmar. Ingen julklapp av mig i år iallafall....

Nu ska jag försöka pallra mig iväg till affären så jag får det gjort också.

1 kommentar:

Ie sa...

nyfiken och letar inspiration:
skyddshandskar?
vad tränar du för nåt?