fredag 9 september 2011

Bombarderar kroppen

Nu tänker jag börja bombardera min dumma kropp ordentligt. Jag kan bara hoppas att denna Blutsaft hjälper, jag har ju bara hört bra saker om den iallafall. Men fasiken vad dyr den var, 209 kr!
Jaja, det kan vara värt det. Jag tänker att det är värt ett försök iallafall.

Idag har jag sprungit upp på stan, sedan hem igen och sedan upp på stan igen.
På morgonen var jag till Finsam, sedan när jag kom hem så ringde pappa och frågade om vi skulle ta lunch på stan. Självklart tackar jag inte nej till det. Klädde mig lite fint, för att jag kände för det, och lite lättare, för det blev varmare denna dag än vad jag trodde på morgonen.

Nu slår jag på tv:n och kikar lite på Idol.

Lägger också upp en video på det konstiga vädret här om dagen, strålande sol och ösregn. Regndropparna var gigantiska och ett tag hade jag svårt att avgöra om det var hagel eller regn, på grund av det höga smattrandet.

Ha det gött denna fredag och gör inget som jag inte skulle göra, haha.




Inga kommentarer: