onsdag 21 september 2011

Varningsklocka?

Fryser ihjäl tror jag. Annars är det bra. Kan ni inte se det?? Äh, jag vet inte. Jag vet inte alls längre. Känner mig... förvirrad. Tankar snurrar ett par varv och flyger sedan iväg igen.
Jag hör inte varningsklockan på grund av alla varningsklockor. Eller bryr jag mig inte om klockorna? Vad säger mitt hjärta? Vad säger min hjärna? Jag vet inte, jag bara svamlar, tror jag.

Frukosten på Finsam var trevlig. Förutom att jag fick världens ångest och sedan blev tvingad att prata. JAG? Prata inför andra? Nejnejnejnej... Men jag svarade på frågorna som en soldat skulle svara sin överordnade. Eller något sådant.
Men det blev bättre på slutet, då tycker jag att det var rent av trevligt.

2 kommentarer:

Alexandra sa...

Min brorsa är också på Finsam..
Du kanske har träffat honom? =)

SannaElisabet sa...

Ja, jag träffade honom igår =)