söndag 25 september 2011

Flum och en lista

Flying and I don't want to land again.
Jag trivs och samtidigt snurrar tankar om allt och ingenting. Mitt allt. Vad är det? Vad är det att fundera över. Flummar på och känner att det är det enda jag känner för just nu.
Jag skulle inte säga att jag mår toppen, men inte att jag mår dåligt heller. Befinner mig nog i ett ingenmansland och undrar hur länge jag ska stanna här.
Ensamma stjärna, om jag plockar ner dig så är vi inte ensamma längre.
Förvirrad, ett exempel på detta: Tar en tablett och sväljer och undrar sedan vad jag tog. Ja, men detta är ju alldeles ypperligt. Haha. Jag har inget att skriva egentligen, så ja lägger nu upp en sådan rolig lista som ingen ändå kommer att orka läsa.


Svara så ärligt som möjligt.

VÄNNER/FAMILJ/DIN KLASS
Är du vän med någon nu som du egentligen vill bryta kontakten med? - Ja
Har du snackat skit bakom ryggen på en vän? - Det skulle jag inte vilja säga, men det beror på vad som räknas med skitsnack.
Har någon i din familj gjort något riktigt kriminellt? - Har inte så stor koll
Vem i din klass umgås du helst med hemma? - Går inte i någon klass
Har du snott en väns pojk/flickvän? - Åh nej
Hade du kunnat göra det? - Nej.
Vem av dina vänner litar du mest på? - Jennyfer systeryster
Är dina föräldrar skilda? - Nix
Väljer du dina vänner framför din pojk/flickvän? - Svårt att säga, tyvärr.
Trivs du i din klass? - Går som sagt inte i någon klass.
Vem är bäst, mamma eller pappa? - Båda
Litar du på dina närmaste vänner? - Ja.

KÄRLEK/SEX
Har du haft sex med mer än 5 personer? - Nej.
Är det viktigt att ha känslor för den man har sex med? - För min del, JA
Har du haft ett seriöst förhållande? - Ja, två
Vill du vara singel? - Nej, kanske inte egentligen... *förvirrad*
När kysste du någon sist? - Typ 4 månader sedan?
När hade du senast sex? - Samma svar som ovan
Vad tycker du om romantik? - Ja, tack.
Hade du kunnat ha sex med en kändis? - Säkerligen, om jag var singel
Hade du kunnat ha trekant? - Nej
Har du varit otrogen? - Nej, aldrig i livet. Hatar otrohet.
Har någon varit otrogen mot dig? - Inte vad jag vet.
Vad anser du att otrohet innebär? - Jag har inte reflekterat över vart min gräns går riktigt.

Gillar du någon just nu? Vem? - Ja, hemlis. Haha.

DIN MOBIL
Vad står det i det senaste skickade smset? - "Jadå, puss" till finaste Jennyfersyster
Vad står det i det senaste mottagna smset? - "Jag ringer dig snart, puss" Från Jennyfersyster
Vilka finns i din inkorg? - Vilka? eehhh.. På frågan Vad, hade jag svarat sms.
Vilka finns på din "mottagna samtal" lista? - De snälla själar som ringt mig
Vad har du för bakgrundsbild? - Sigge, som dödat ett gosedjur.
Vem smsar du oftast med? Systeryster
Ringer du hellre än att smsa? - Beror på till vem jag ska höra av mig till
Vem är den 12:e kontakten? - Orkar inte kolla
Vad tycker du om den personen? - Säkert bara bra saker.
Vilket nummer raderade du senast? - Det minns jag inte, skulle behöva gå igenom listan.
Brukar du trycka upptaget/ignorera samtal när någon ringer endast för att du inte orkar prata med den personen? - Beror på vem som ringer och när denne gör det.
Vad har du för ringsignal? - Kommer inte ihåg just nu 



Inga kommentarer: