söndag 11 september 2011

Ett öron inlägg igen

Dagen flyger förbi utan att jag riktigt märker det. Skönt, då får man sova snart igen i och för sig. Imorgon ska jag få akupunktur, i öronen - NADA. Har ni testat det? Märker ni något?
Det är flera år sedan jag fick det senast, men nu ska jag testa det igen. Jag minns att jag första gången jag fick det blev grymt förvirrad, mer än vanligt alltså (haha). Nej men skämt åsido, jag tror på detta och det är väl en nödvändighet om det ska fungera, skulle jag tro.

Bolltäcket ska för övrigt jag lämna tillbaka, tyckte bättre om kedjetäcket. Se! Det går att testa annat än mediciner, skulle jag vilja säga till en del läkare.
Har kollat några avsnitt av Tintin.
Ni kanske vet avsnittet "Faraos Cigarrer"? Jag var skit rädd för det avsnittet när jag var liten, nu gick det dock bättre att se. Haha. Just so you know.

I övrigt tror jag att jag ska börja leva på tonfisk. Nomnom.

Inga kommentarer: