tisdag 20 september 2011

Måndag *poff* Tisdag

Oj så blev det tisdag. Måndagen gick obemärkt förbi. NADA (akupunktur) på morgonen och jag känner mig lite stolt som gick dit och kunde sitta i grupp. Trodde inte att jag skulle kunna slappna av i ett rum med främmande människor, men det gick bra igår iallafall. Duktig tjej.
Dock skippade jag gymmet innan NADA:n. Fail, men tog igen det idag istället.
Upp klockan 7:00, var på gymmet 8. Tränade innan frukost, jag är annars en sådan människa som man inte kan prata med innan jag fått mitt morgon- kaffe. Men jag bet iallafall ingen.

Nu har jag kommit hem och fått mitt kaffe, duschat och hunnit ta det lite lugnt. Behöver handla, men tar det senare. Känns inte som om man gör annat än att bränna pengar... Kanske är det just så också.

Inga kommentarer: