fredag 2 september 2011

Fråga om skillnad med Lamectal

Önskar att det fanns nåt jag kunde göra... Mår du sämre sedan du började med den nya medicineringen? Ska du ändra dosen framöver och tror du att det blir någon skillnad då? Håller tummarna för att du mår bättre snart och kram!

Svar: Jag upplever det som om det är sämre nu, men jag vet inte om det beror på medicinen eller inte. Jag har läkarsamtal på tisdag, så då ska jag ta upp alla mina funderingar, så får vi se vad läkaren säger :)
Tack så mycket, jag hoppas det jag med. Kram! 

1 kommentar:

Ie sa...

jag känner verkligen igen det med sömnen,det är hemskt,inte kunna somna,sen vakna 10-15 ggr på natten,o så drömma mardrömmar o vara rädd för att somna,o för trött på dan för att kämpa mot monster o ångest.jag har 8 olika piller o flytande meds som ska lugna ner,få mej att somna o såna som ska göra att jag förblir sovande-funkar inte alls o har inte gjort på flera år.
hoppas att din doktor kan hjälpa dej att få sova o må lite bättre snart!
kram från Ie