torsdag 1 september 2011

Nej tack

Som man kanske redan vet eller har listat ut så mår jag väldigt dåligt just nu. Jag sover dåligt och jag äter dåligt. Igår höll jag på att svimma flera gånger under dagen. Det kan också tilläggas att jag aldrig har svimmat, någonsin.
I natt fick jag iallafall sova. Jag har dock grymma problem med att stanna sovande. Jag vaknar flera gånger i timmen.
Jag har ständig ångest hela dagen och även på nätterna. Den "normala" .. "alltid underliggande" ångesten kan jag stå ut med. Men paniken... jag vet inte vad jag ska göra.
Känner ett sådant självhat. Jag hatar mig själv för att jag inte kan hålla i saker att göra. Att jag är orkeslös och bara får ångest av allt.
Vad fan ska jag göra?

1 kommentar:

Anonym sa...

Önskar att det fanns nåt jag kunde göra... Mår du sämre sedan du började med den nya medicineringen? Ska du ändra dosen framöver och tror du att det blir någon skillnad då? Håller tummarna för att du mår bättre snart och kram!