lördag 10 september 2011

Hurt

Har väl egentligen inget att säga. Tröttheten slår mig nu igen och ångesten har hållit i sig hela dagen igen. Skakar som ett asplöv. Kanske kan det ha att göra med att Lamectalen nu försvinner, vad vet jag. Ångesten ökar av att Johnny Cash låt "Hurt" spelas i bakgrunden. Dåliga minnen kommer upp hur mycket jag än gillar den låten.
Trött efter att ha varit riktigt förbannad igår. Jag vill inte gå in på det närmare dock.

Har haft besök av mamma, pappa och mormor. De hjälpte mig att sätta upp rullgardinerna, det känns bra att de äntligen sitter uppe.
Har påbörjat säsong 4 av Dexter, ätit och handlat. Det är väl det jag har gjort idag.
Känner mig fåordig och har inte riktig koll på hur jag formulerar mig, så jag lägger ner för nu.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!

Får man fråga hur det går med din utredning om eventuell personlighetsstörning?