tisdag 9 november 2010

11.16 och lite fixat

Fick hem papper idag på att jag kommer att få lön. Skulle ange till vilket konto, så det har jag fixat nu.
Ringde också till psykiatrin för att bestämma en tid med min psykolog, men hon var inte där idag. Det var ju lite sämre. Men jag får prova ringa imorgon istället.
Jag behöver gå till affären, men det blåser typ orkan ute. Nej, kanske inte riktigt, men mycket blåser det iallafall. Drar mig lite för att gå ut. Det ser ju så kallt ut.
Trött är jag också. Har inte riktigt någon energi till någonting. Jag skulle behöva plugga. Jag ska verkligen försöka att sitta iallafall en liten stund idag.

Nu måste jag gå till affären, innan det kanske blir värre väder än vad det är nu.

1 kommentar:

Anna-Karin sa...

Skönt och höra att du mår bättre från förkylningen och att pengarna kommer dit de ska! kram :D