lördag 6 november 2010

A Beautiful Mind

Jag har en grym huvudvärk. På måndag ringer jag vårdcentralen om mitt öra, om det är så att det inte har gått över. Jag vill för allt i världen inte ha penicillin, men jag får väl se. Huvudsaken är väl att jag blir bättre, tycker jag.
Jag och Per har precis kollat på "A Beautiful Mind", jag gillar den filmen, den är ju så fin. Och mina ögon är aldrig torra när det kommer till scenen där han får pennorna.
Wellwell...
Nu ska vi snart äta här hemma, vi ska bara trolla fram något att äta. Mos har vi, för det köpte Pers syster till oss när hon var på affären. Vad vi ska äta till är ett frågetecken, men det löser sig. Jag är inte så hungrig ändå, och inte Per heller.
Alla Helgons Dag är det också. Ska tända lite ljus ikväll och tänka på alla jag har på "andra sidan". Jag saknar dem alla. Men jag tröstar mig med att den dagen det är min tur att dö, så står de och tar emot mig och jag får träffa dem igen. Det tror jag på.

Inga kommentarer: