söndag 21 november 2010

Födelsedagsfesten, snö och lite Idol

Det är nu dagen efter en 50- årsfest, känner mig lite småseg sådär... Hehe.
Ändå drack jag inte så jättemycket, blev några glas vin och en cider, så det mesta är nog bara ren trötthet av lite brist på sömn.
Det var hursomhelst väldigt trevligt igår. Maten var supergod och efterrätten var super. Sällskapet var trevligt, även om det var ganska så mycket folk (jag blir nervös i stora folkmassor), men det gick bra ändå. Jag pratade och lyssnade och klarade av att vara social. Go me! :)
Det var helt lagom. Det var lugnt, alltså inga lekar eller sådant fjantigt (hatar att leka lekar, jag spelar helst inte sällskapsspel heller). Bara prat och njuta av tillvaron. Det var ett jättebra firande.
I present förövrigt fick mamma och pappa tillsammans biljetter till "Jul i Folkton". Som går av stapeln den 5 december i Cassels.
Pappa fick en sen farsdag-present, filmen "Stand by me"

Nu snöar det jättemycket och jag och Per ska snart mysa i soffan framför en film. Bara njuta av att vi inte behöver gå ut i snöovädret.

Btw, jag kollar inte alls så mycket på Idol (not my cup of tea). Men var det någon som hörde/såg Jays version av Madonna låten?
Åh, den var ju helt fantastisk. Blev lite små förälskad i den versionen. Tyckte nog nästan att Jays version var bättre än originalet.

Oh well, nu ska jag ut och röka. Sedan ska jag hoppa på Per i soffan som spelar tv-spel :)

Inga kommentarer: