lördag 27 november 2010

Pyntat

Okej, det var tänkt att jag och Per skulle åka till Borlänge idag. Men när vi precis skulle åka, så ångrade vi oss. Plötsligt kände inte någon av oss för att åka... Så kan det gå.
Istället blev det lugnt här hemma. Jag har julpysslat lite och städat lite. Resten av städningen tar vi imorgon. Imorgon är det också första advent. Lyckligtvis så fick vi tag på vitmossa, men det var verkligen i sista stund.
Julgardinerna sitter uppe och ljusstakarna står i fönsterna. Det är riktigt mysigt.
Nu har jag världens huvudvärk, så jag ska snart gå ifrån datorn och göra något annat.
Är fortfarande trött, även om jag sov bra inatt. När jag vaknade kände jag mig helt påverkad, även fast jag inte har tagit något sömnmedel på en vecka nu.

På tisdag har jag läkarsamtal.
Nervös.

Inga kommentarer: