måndag 8 november 2010

--

Vårdcentralen ringde upp mig och vi pratade en stund. Och vad säger damen? Jo, det som de oftast alltid säger: "Avvakta lite och hör av dig igen om det inte blir bättre."
Haha, fail. All ångest i onödan. Då är det deras fel om jag blir både döv och blind.

Nu är klockan snart 11. Då ska jag sätta igång och tvätta. Vi har ett berg av tvätt, och det har vi haft länge, så det är dags att tvätta nu.
Ska köra igång en tvättmaskin och sedan ta mig upp på stan och hälsa på min lillasyster som praoar på Hemmakväll.

Att förnya recept på "Mina vårdkontakter" går tydligen inte. Eller jag kunde inte det. Fuck.
Jävla dålig självservice om det inte fungerar som det ska. Så det är bara för mig att höra av mig till psykmottagingen... Varför allt detta krångel?
Buuhuuu.

Inga kommentarer: