tisdag 23 november 2010

Mot Borlänge

Nu är julgardiner köpta. Tack mormor! <3
Jag tror att de kommer att bli riktigt bra i köket. Nu väntar jag bara på att få sätta upp dem :)
Nu slutar Per om några minuter. Sedan hämtar han upp mig och vi ska åka en sväng till Borlänge. Vi skulle egentligen ha åkt imorgon, men spelet han skulle köpa gick att hämta redan idag. Så Borlänge here we come.
Jag är hungrig som ett jävla djur, har inte ätit sedan frukost. Kanske blir det mat i Borlänge, annars får jag stå ut tills vi kommer hem (även fast det känns som om jag ska svimma vilken minut som helst).
Det blåser storm ute också. Bäst att klä sig varmt ifall vi skulle bli stående efter vägen... Man vet ju aldrig. Och jag har då ingen lust att frysa halvt ihjäl om det skulle hända, bara för att jag var så dum att klä mig för lätt.
Nu ska jag sluta tjata, så ska jag göra mig iordning för att åka.

Inga kommentarer: