torsdag 4 november 2010

Jag kan se!!

Nu kan jag se igen, mer eller mindre bra, men det är så skönt att se att det går åt bättringsvägen gällande min förkylning.
Stackars katten blir rädd varje gång jag hostar eller nyser, haha. Lilla Kurre då...
Jag mår inte så jättebra gällande det psykiska, men jag hoppas på att bli bättre snart så jag kan komma till psykiatrin och få prata med min psykolog. Känner mig deppig och har ångest. Har ingen lust till att äta och känner mig som en val till storleken, trots att jag inte ätit så mycket på en vecka nu (en portions rätt lasagne i tisdags och spagetti med ketchup igår, annars någon smörgås de andra dagarna sedan i onsdags förra veckan). Nej, nu tycker jag att jag får bli helt frisk.
Nu ska jag ta en lååång varm dusch, sedan ska jag kolla på div. Play kanaler och ta igen det jag har missat när jag inte har kunnat se.

Inga kommentarer: