onsdag 17 november 2010

Värme!

Åh vad era kommentarer värmde nu när jag läste dem! Helt underbart att få höra. Jag sitter nu med ett leende på läpparna, detta gjorde min dag absolut kan jag säga.
Stort tack! <3


Idag har jag jobbat.
När de ringde igår och frågade om jag kunde jobba så tackade jag ja så fort att karlen i telefonen blev tyst en stund och började sedan skämta och var jätte trevlig.
Jag behöver verkligen jobba. Pengar är nödvändigt.
Det blev däremot jobbigare mot slutet av dagen. Jag blev fruktansvärt trött och fick huvudvärk. Men jag stannade kvar och gjorde min dag.
Nu ska det bli underbart skönt med kväll. Här ska det lagas mat nu, sedan blir det att sitta vid tv:n.

Sjuksköterskan från psyk ringde. Det finns nu både antidepressiva och ångestdämpande att hämta ut på apoteket. Synd att jag inte får pengar förrän den 25:e då...

Inga kommentarer: