fredag 5 november 2010

Jag fick post!

Titta vad som damp ner i min brevlåda precis!
Jag blir så glad över att få post! Tack Tjelsi! Kolla in hennes blogg på http://tjelsi.wordpress.com/

Fortfarande inte helt frisk. Funderar på om jag ska ringa någonstans och höra hur jag ska göra med mitt högra öra, som verkar vara igensvullet, eller nått... Och det är ju inte så bra nej.
Jag hostar som en tok också. Jag tog mig en och enhalv kork whiskey igår innan jag gick och la mig. Ja, jag vet att jag skrev igår att jag hade också tagit en Sobril innan. Och att blanda tabletter och alkohol är jag absolut emot, egentligen. Det är inget man ska göra eller prova på.
Nu var det bara så att jag visste hur jag reagerar på medicinen i samband med alkohol och då kände jag att det jag gjorde var okej för denna gång.

Jag mår fortfarande piss psykiskt också. Ångest på en 10- gradig skala, ungefär en 6:a.
Men jag hanterar det, på ett konstruktivt sätt.

Inga kommentarer: