fredag 19 november 2010

Namnsdag

De har inte ringt ut mig på jobb idag heller. Jag antar att det är många som vill jobba nu, så mycket som möjligt, eftersom det närmar sig jul.
Men jag vill också jobba så mycket som möjligt. Jaja, jag får snällt sitta och vänta.
Jag ligger inte på latsidan för det. Nu håller jag på att städa köket. Det behövdes diskas, så detta har jag nu tagit tag i.
Känner mig lite piggare idag mot igår. Däremot var jag supertrött när jag vaknade, men det börjar ordna till sig nu.
Idag har jag för övrigt namnsdag. Jag heter Sanna Elisabet, och det är ju Elisabet-dagen idag :) Inte mycket mer än så. Vi har aldrig brukat fira namnsdagar så mycket. Inga presenter alltså, men lite fika har det brukat blivit. Nu när jag inte bor hemma så blir det ju inte så mycket. Vi har inte råd med fika heller för den delen, men det gör inget. Tycker inte att namnsdagar är så jätte stort ändå.
Nu ska jag till köket och fortsätta.

2 kommentarer:

tessa sa...

Grattis på namnsdagen! :)
Kram Therése

SannaElisabet sa...

Tack så jätte mycket Therése!
Kram