fredag 12 november 2010

Fattigt

Vädret idag gör ju inte så man blir jätte uppåt. Det är grått och ser ut att vara plus grader, vilket har gjort att snön är på gränsen till slask. Och jag hatar slask...
Jag har inte ringt vårdcentralen idag. Jag har inte så ont som jag hade igår, så jag tycker därför att det är ganska onödigt att ringa.
Örat är dessutom bättre. Nu hör jag nästan som vanligt igen.

Snart ska jag och Per iväg och fika hos några av Pers kompisar. Det ska bli trevligt, även om jag kanske allra helst bara hade velat stanna inomhus idag med tanke på vädret.
Pengarna är ganska så jätte slut. Och vi får pengar först runt den 20:e. Idag ska vi äta ett halvt paket bacon och lite mos, som vi har kvar sedan förut (som ett exempel på hur vi har det just nu).
Jag har funderat på att sälja iallafall en klänning, som jag har i garderoben och som nu är alldeles för stor för mig. Men jag vet inte om det är någon som skulle vilja ha den, eller om jag får något för den egentligen. Plus att jag tycker att den är snygg, men kan jag inte ha den så är det ju onödigt att ha kvar den. Eller hur?

Inga kommentarer: