torsdag 23 juni 2011

Diagram

Ooops, såg att jag inte har uppdaterat något idag. Ursäkta för det.
Det har inte hänt någonting idag, jag hade heller inte orkat med om det skulle hända något. Detta "lågtrycks- högtrycksväder" tär på mitt stackars huvud. Är fortfarande matt efter svackan för några dagar sedan. Nu har jag börjat föra lite statistik, i form av ett diagram, för att se själv och kunna visa både psykolog och läkare.
Jag försöker hela tiden, eller iallafall många gånger per dag, gradera hur jag mår. Jag har en 10-gradigskala där 5 är "normalnivå". Över 5 så är jag uppåt, och under 5 är jag nedåt. Det har funkat bra hittills. Jag kommer till och med ihåg att skriva i diagrammet varje dag. Det trodde jag inte att jag skulle komma ihåg att göra.

Angående mina skakningar i handen (videon gårdagen), så håller den fortfarande på så. Jag kan inte förstå vad det beror på. Har aldrig varit med om något liknande.
Jag är som en gammal gubbe, gällande handen då da :) Haha.

Imorgon är det midsommar. Ska ni göra något speciellt?
Själv skiter jag i vilket, just nu.

Inga kommentarer: