måndag 20 juni 2011

Mörknar på

Det kan var oväder på gång, för satan vad det tycker i mitt huvud. Plus att det är svarta moln som drar över.
Jag tror inte att jag är riktigt frisk. Sov med två täcken inatt och ändå frös jag. En förkylning på gång igen? :(
Ja, det är väl dags, det var ju någon vecka senast.....
Planer för dagen:
*Handla cigg
*Samtal på psykiatrin
Ska ta upp detta med utredningen om personlighetsstörning igen. Det har ännu inte blivit av då jag var sjuk först, sedan psykologen och så kom annat i vägen.

Det mörknar på.
Kan det kanske till och med bli åska *hoppas*. Finns det något mysigare än ett åskväder, om man får sitta inne då da?

Det har blivit sämre med kommentarer igen.
Jag skulle vilja veta om det är något ni vill att jag ska skriva om? Något speciellt?
Just nu känns det bara som om jag svamlar en massa onödigt. Jag vill ju skriva, men frågan är vad ni vill läsa?

1 kommentar:

Anonym sa...

Får man fråga vilken typ av personlighetsstörning de tror att du har?

Du skrev i ett inlägg att du har svårt att visa känslor, tänker de då på någonting inom schizoid-spektrumet, eller någon autismliknande störning?