torsdag 16 juni 2011

Torsdag förmiddag

Då var det snart dags att bege sig till lasarettet och ta om ett blodprov. Känner inte precis "Ja, jippi vad kul det kommer att bli", men det gör väl ingen.
I övrigt har jag lite svårt för att vakna till liv och komma igång denna förmiddag, men det kanske ordnar till sig med en promenad.

Uppdatering 12:43
Då har jag varit iväg till både lasarettet och Soc.
Soc var inget speciellt, men jag blir förvirrad när jag inte vet hur mycket jag betalar i skatt. Menmen, jag skrev iallafall och förklarade läget.
Lasarettet och LAB gick bra. Tydligen så var det ett kalk-prov som behövdes tas om, fick jag veta. Jag blir ändå lite orolig när det är något som blivit fel, eller ser lite "konstigt" ut och att de måste ta om. Men jag lär ju få veta om det är något fel.

Nu ska jag ta och nöjes surfa lite, sedan ska jag väl ta och försöka få i mig något att äta.

Inga kommentarer: