lördag 18 juni 2011

Lite bakom flötet

Huvudvärken håller i sig och jag känner mig helt dum i huvudet.
Jag fungerar inte som jag ska. Värken har satt sig på ögonen, så jag ser dåligt. Är ljud och ljuskänslig.
Jag visste redan när jag vaknade att jag inte borde ha gått upp idag.
1. Jag kom inte på vilka mediciner jag skulle ta på morgonen. Höll på att ta Lamectalen, vilken jag tar på eftermiddagen eftersom den gör mig trött.
Jag höll i Zoloften, som jag skulle ta och funderade sedan på vad det var mer... (p-piller)
2. Jag glömde bort vart jag lagt mina kläder.
3. Sminka mig gick sakta då jag inte såg vad jag gjorde eller fattade vad jag skulle göra.

Jag hatar att ha huvudvärk.
Om det är åska på gång så tycker jag fan att det ska smälla till nu, så min huvudvärk går över!

Köpte iallafall en del på DollarStore:
Schampo, duschcreme, en lååång nätverkssladd och *host* lite godis, i form av majsbollar doppade i choklad. Mums.
Nu funderade jag på att äta något, men jag har varken lust eller ork att laga något, så jag slår på en kanna kaffe och fixar lite mackor så får det vara bra så.

Inga kommentarer: