onsdag 15 juni 2011

Evelinas skolavslutning

Då har min lillasyster slutat 9:an. Det påminner mig om att det var 6 år sedan jag själv gjorde det. Känner mig nästan lite gammal.
Det var en fin avslutning med både glädje och tårar, musik och tal. De var så duktiga.



 Lillasyster tillsammans med  en kompis sjöng Metallicas - Nothing Else Matters (de båda ser ni kortet ovan). Det var väldans fint tycker jag. Personligen hade jag aldrig vågar ställa mig och sjunga inför publik, så all respekt till de som vågar.

Efter festligheterna i Cassels så bar det av hem till mina föräldrar och smörgåstårtan.Och kladdkaka till efterrätt.
Nomnom.

Och så lite sista fotografering innan lillsis bar sig av till lite efterfest med de nu föredetta klasskompisarna.
Sammanfattningsvis: En mycket fin dag, men mycket skratt och lite tårar i ögonen, även hos mig.