tisdag 28 juni 2011

Inte helt omöjligt

Det verkar inte som om jag vill vakna idag. Sov till halv elva, men det känns som om jag skulle kunnat sova hela dagen.
Har världens huvudvärk, trött och seg i kroppen. Ont i nacke och axlar, funderar på hur fan jag har sovit i natt egentligen. Drömde konstigt och osammanhängande. Totalt kaos bara.

Jag upptäckte precis en väldigt konstig sak. Jag satt på balkongen, och hör plötsligt någon som slår igen sitt fönster väldigt hårt. Detta upprepades två gånger och jag kikade då på mitt eget fönster. Det stod öppet (?!) Hur gick det till? JAG har inte öppnat det.
Det går bara att öppna från insidan, naturligt vis. Så det enda som egentligen kan ha hänt, om det inte öppnade sig själv är att jag har öppnat det i natt. Det har jag dock svårt att tro, men jag antar att det inte är omöjligt då jag kan göra saker utan att komma ihåg det.
Så länge det stannar vid att öppna fönster så är jag inte orolig.

Häller i mig en huvudvärkstablett och hoppas på att få vakna till liv snart.

Inga kommentarer: