torsdag 30 juni 2011

Tvättlina

Det kan inte vara tänkt att man ska leva såhär. Det får inte vara tänkt så. Det finns alltid den som har det värre... Javisst.
Idag har jag svängt som en jävla tvättlina i stormvind. Ner på morgonen, upp på förmiddagen, ner på sen förmiddag, upp på eftermiddagen, och ner nu på kvällen.
Jag ORKAR inte. Nej, ni får tycka vad ni vill. Men snart... äh jag har ingen ork. Jag vill bara sova bort mitt liv.
Ska det vara såhär jag ska leva i resten av mitt liv? Är det så?

Nej.

3 kommentarer:

JHNA SUGARFUCK sa...

Sv: Tack. Min midsommar sög dock. Hur var din?

(Och ge inte upp nu.)

SannaElisabet sa...

Vad tråkigt. Du var jätte söt på bilderna från den dagen iallafall :)

Min var helt okej. Väldigt enkel med lite god mat och gott sällskap av familj och pojkvän.
Jag hade inte orkat med något "jätte kalas", kände jag.

Anonym sa...

Inte ge upp nu! Du ska se att det ljusnar snart och du får må lite bättre - because you´re worth it! Kram!