torsdag 16 juni 2011

Seg eftermiddag

Idag har jag fått lite gjort iallafall i form av städning. Golven är tagna och lite ytor torkade.
Efter att jag städade och åt lite, så blev jag något så otroligt trött. Det var länge sedan det blev så illa. Det var nästan så jag hade kunnat somna ståendes.
Så jag tog mig en vila på en timme under kedjetäcket, när jag vaknade drack jag en energidryck för att kicka igång hjärnan. Men den tog ganska dåligt.
Här på kvällningen har jag egentligen inte gjort något alls.
jag märker hur tyst jag är om dagarna. Idag har jag nog inte sagt många ord. Är det ett tecken på att jag är osocial månne? Haha. Det behöver inte vara så.

Känner ändå inte för att göra något.
Jo, kanske gå en promenad. Men det är dels tråkigt att gå själv och dels mår jag nog inte helt bra heller.

Undrar om det är något på tv här på kvällen?
*Kollar*
Nix, ingenting. Jag har ju inte så många kanaler, så det går snabbt att kolla igenom. Varför ska man ha en massa kanaler när det ändå inte finns något att titta på, eller nu när det är så mycket reklam?

Vad gör Sanna om hon inte ska äta godis?
Jo, hon knaprar torr müsli.

Inga kommentarer: