måndag 20 juni 2011

Spirited Away och ett litet OBS.

Nu är jag tillbaka hemma igen efter att ha varit hos Per och kollat film.
Filmen vi såg var Spirited Away och det måste vara den sötaste film jag sett på länge. Übergullig, kolla den om ni har möjlighet. Vad är det för film?
I övrigt mår jag fruktansvärt dåligt.
Jag har inte kunna äta nästan någonting på hela dagen, jag försöker, men det går inte. Det tar emot. Och detta resulterar i att mina mediciner bränner i magen.
Jag fick i mig två broccoli träd och sedan en halv skorpa till en halv kopp kaffe. Nu på kvällen åt jag lite potatissallad och en halv skiva rostbiff.
Nog för att jag skrev att jag skulle ta tag i detta med vikten. Men jag menade inte att sluta äta!

Obs, mens snack!
Dessutom har jag mensvärk, jo just det. Jag ska inte ens kunna ha mens nu :( Det är något som inte är helt okej. Jag började blöda för flera dagar sedan, men först nu kom värken. Helt bakvänt mot hur det brukar vara för mig.

Inga kommentarer: