onsdag 29 juni 2011

Idag var en bra dag

Hade ett bra samtal på psykiatrin där vi fortsatte med SCID-testet. Jag förundras över hur konstiga vissa frågor är. Vissa frågor består ju av två frågor, där det kan vara "Ja, det stämmer" och "Nej, det stämmer inte" i en fråga. Jag blir förvirrad.
Sedan var det en fråga som handlade om ifall man kan känna av något, som ändå inte syns. Som andar eller krafter.
Men hallå!? JAG tror ju på det. Jag tror på andar, ett liv efter detta osv. Jag klassar inte detta som något sjukt. Det handlar ju om vad människan tror på.
Skulle det komma en fråga om man tror på Gud, jag säger nej, men någon annan kanske säger ja, vad är då rätt och fel? Sjukt eller friskt?

Sedan träffade jag fina Isabelle. Vi hade det trevligt med mycket cigg, snack och kaffe. Isabelle, vi får se till att träffas lite oftare tycker jag.

Sedan gick jag hem, gjorde lite mat. Efter det var jag tvungen att lägga mig ner en stund. Jag blev helt slut sådär alldeles plötsligt. Jag sov inte så bra, men jag var ändå lite mer utvilad än innan.
Nu inväntar jag Per som ska komma och kolla serie. Supernatural!

1 kommentar:

Anonym sa...

Förstår att du blev irriterad på frågan angående "tro"
jag fick oxo den frågan. och valde att inte svara alls.

som sagt vad är rätt vad är fel, vad är sjukt vad är friskt, i en sån fråga???

Vem skriver egentligen vissa frågor? några är helt fucking sjuka O.o