fredag 25 mars 2011

20 frågor om mig

1. Tre saker om dig själv du är stolt över:
  • Min envishet
  • Min kreativitet när den sidan sätter in
  • Att jag har överlevt trots allt skit

2. Som vän är du?
Lyssnare, lojal, problemlösare, håller hemligheter
3. Är du bra på?
Att vara envis och hålla på min sak om jag vet att det är bäst :)
4. Är du avundsjuk?
Det kan jag vara, ibland.
5. Öl och pilkastning eller discomusik och dans?
Öl och pilkastning, det låter som en rolig kombination!
6. Tränar du? Isåfall vad och hur ofta?
Nja, skulle behöva bli bättre på det. Men det händer ibland, jag är en periodare på så vis.
Promenader, lite pilates och lite annan "hemma träning"
7. Det första du gör på morgonen?
Röker
8. Hemlig “förälskelse” – typ skådis eller annat “oskyldigt”?
Nej, jag har ju inte det. Tycker det är onödigt. 
9. Pratar du med dig själv?
Ja, vem ska annars hålla med mig? Haha.
10. Mest märkbara tantvarning?
Jag och en tjej satt en kväll på behandlingshemmet. Jag satt och stickade framför "Så ska det låta" som hon egentligen kollade på ;)
när jag kom på mig själv med detta så kände jag mig fruktansvärt gammal.
11. Vad skulle du vilja göra mer på din fria tid?
Skriva. Jag vill ha mina ord tillbaka!
12. Något nytt projekt på G inom snar framtid?
En flytt.
13. Nåt du SKULLE VILJA göra, men aldrig får tillfälle, tid eller råd med?
Resa runt i världen och besöka alla de "7 underverken". Det skulle vara så häftigt.
Bara njuta av livet och göra de saker som JAG vill. Äta gott, dricka gott och bara göra det som faller mig in för stunden.
14. Det bästa med att ha barn:
Har inga. Men vill ha. Ja, vad kan det bästa vara?
Att livet blir annorlunda och all kärlek man kan överösa det barnet och all kärlek man får tillbaka.
15. Är du pinsam ibland? När?
Absolut! Men jag kanske inte är först med att märka det alltid ^^
16. Person som du avskydde i skolan?
Det var en del, om jag ska vara ärlig. Men kanske var det mycket skolan i sig.
17. Hångel på första dejten?
Känns det rätt, så visst.
18. Din bästa killkompis?
Pojkvännen min.
19. Vad gör du på helgerna?
Oftast ingenting och det är jätte skönt. 
Njuter av ledigheten, äter gott, sover hyfsat länge på morgonen.
20. Livsdröm?
Bli omtyckt författare, skaffa hus, gifta mig, skaffa barn. 

Inga kommentarer: