onsdag 16 mars 2011

Glad nyhet och nedskärningar

Nu är jag sådär äckligt trött igen. Sov en stund på soffan, men kan inte sova hur länge som helst då jag inte kommer kunna sova i natt.
Nej, jag har svårt att sova på natten om jag sovit på dagen, men det gick bara inte att vara vacken här för någon timma sedan.
Nu rinner kaffet igenom och jag kan bara hoppas på att det kommer hjälpa med kaffe.
Jag jobbade idag, det var första gången på länge nu. Detta landsting ska dra ner på en massa saker, så troligen kommer även mitt jobbande att påverkas. Tyvärr, är jag ju bara vikarie och det kostar ju mer att ha sådana ute än den ordinarie personalen. Men jag är glad för det jag får jobba.

En positiv nyhet har jag, men den kommer jag att avslöja om ett litet tag :)
Jag är jätte glad och ser framemot framtiden just nu. Det blir bra det här.
Som sagt, jag kommer att dela med mig denna nyhet efter att de som står mig närmast har fått veta det först.
Haha, nej jag är inte gravid (läste igenom detta och såg att det skulle kunna tolkas som det, men det är ingen fara, haha).

Inga kommentarer: