torsdag 17 mars 2011

Nyheten


Så här ligger det till.
Den 15 April flyttar jag till eget. Jag och pojkvännen har bestämt att det är det bästa vi kan göra just för att få förhållandet att funka.
Jag ser framemot att bo själv. Det är en sådan lite skräck blandad förtjusning. Det ska bli bra, det tror jag verkligen och denna lägenhet ville jag bara ha. Den kändes rätt redan när jag såg planlösningen.
Jag och pojkvännen kommer alltså att fortsätta vara tillsammans, fast vi inte längre kommer att bo tillsammans.

Snacka om att jag blev glad när de ringde mig och sa att lägenheten är min om jag vill ha den :)
Plus att det är jätte bra att Soc fortfarande hjälper mig med det ekonomiska.

Nu ska jag ringa pojkvännens mamma, så ska vi  gå en promenad.

4 kommentarer:

Amanda sa...

Grattis till lägenheten!:)

Hoppas ert förhållande blir starkare av det, om det nu är vad som krävs.

Ha en trevlig kväll!

SannaElisabet sa...

Tack så mycket :)
Ja, jag hoppas det jag med.

Trevlig helg!

Anna-Karin sa...

Vart ligger lgh samma område? Saknar dig!

SannaElisabet sa...

A-K: Ja, på ett ungefär iallafall. Här i marnäs.
Saknar dig med!